@ Beccas place

Hejsansvejsan.
Idag är jag på en aning bättre humör, nu i alla fall..ibörjan på skoldagen så gick jag runt och bölade. Awesome..men i alla fall, skolan förövrigt gick bra (om man då räknar bort att jag gick runt och grät). Efter skolan gick jag och Linnea till apoteket och pluggade..lite till. Damn vad jag har pluggat idag! Duktigt flicka, snart ska jag till kyrkan på soul. Wohoo! Kommer ta halv tio tåget hem på mot bålsta och komma hem typ tio så jag kommer inte uppdatera något när jag kommer hem..så jag skriver nu! Mhm, skriver mer imorgon när jag har kommit hem från stallet (ska rida + sköta) så jag kommer hem typ..sex-sju kanske? Vet inte, får se imorgon (: Ah, men nu har jag inget vettigt att skriva så, hejdå..
Ronja


bjuuuuuder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback