Gubben i lådan

"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, för dig ska jag göra det tusen gånger om"
Yo, börjar blogga idag igen (: Dagen har varit gryyyym, men kameran har svikit mig..ska börja samla pengar och köpa en ny. CANON, med ett bättre objektiv också..awesome, till julen kanske. Aja, kan införskaffa mig filter och tillbehör sålänge och nöja mig med den nuvarande Nikon D300..aja, men uppdaterar mer senare. Allt ni egentligen behöver veta om denna dag är att den har varit AWEEEEESOME. Har gått runt i Kallhäll, lite hit & dit. Dokumenterat, ätit pommes, haft underbara samtal om allt och ingenting, känslosamma stunder, underbara syner och en underbar solnedgång. Kom hem med lagom kalla tåssingar (: Haha, men hejdå. Se ya later aligator.

Ska börja med ett citat i varje inlägg också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback