Hej

..är inte på blogghumör. Allt jag skrev nyss försvann. Awesome..men i alla fall. Skolan idag gick bra, efter skolan bar det av till Becca för att kolla på VD och äta linnea-mackor. Kul och gott var det (: Men sen åkte jag hem, satte mig framför TV:n och somnade, vaknade utav att en kille ringer. Så jag går ut och pratar med honom och nu är jag lite lagom deppig..men jag måste verkligen glömma honom och gå vidare. Jag kan ite låta han påverka mitt liv så mycket som han gör. Det är inte kul. Det gör ont, men jag går vidare. Så småningom. Blev inget stall idag btw och nu ska jag sätta mig och skriva på min kärleksberättelse i engelskan tills vi ska äta middag sen blir det DH och Cougar Town, sen sängen i hopp om att vakna och för en gångs skull inte tänka på dig.

"Det kallas kärlek och det suger balle"
Madeleine Holm


Ge mig lite sommar då allt var bra, då du inte fanns i mina tankar.


I love you. Snart blir det stan, wooooooohoooooooo!

Imorgon ska jag träffa Marie och på Fredag blir det Ullared så jag har lite saker att se fram emot då jag förhoppningsvis kommer att tänka på annat än dig. Fyfan vad det här suger..vill bara att du ska försvinna ur mina tankar, att jag inte ska börja gråta så fort jag tänker på att det aldrig kommer bli vi, aldrig. Det är patetiskt.

Kommentarer
Linnea säger:

sv: hahaha jag? Jag dricker väl aldrig o'boy?;o Oboy... jag vill ha min o'boy... Hehe.



Lova ya 2, finns vettu<3

Och ja - STAAAN:D

2010-10-19 | 20:07:44
Bloggadress: http://linue.devote.se
T h e r e s e ~ Foto & design säger:

"I'll be there for you"... if u need me, take me ;) <3 thiihiih

2010-10-19 | 20:52:49
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback