Hejsansvejsan

Helvete också >.< Hade skrivit ett långt inlägg och så försvann allt. Aweesome. hAr inte uppdaterat sen i Onsdags så ah..kort sammanfattat;

Onsdag: Soul efter att jag hade varit hemma hos Beccis, snackade mest med Marie hela kvällen. Älskar den tjejen asså <3
Torsdag: Skola som vanligt, sen hem en sväng till Tessan för att fira henne med lite blåbärspaj (a) sen till stallet och rida på bästa pållen, Eden. <3
Fredag: Aweeeeeeesome dag i skolan, sen hämtade pappsen mig direkt efter skolan så lämnade vi hunden och sen ner mot Ullared.
Lördag: Shoppade loss på Ullared, orkar inte skriva allt jag köpte. Sen mys i stugan (som förövrigt var vääärsta hi-tech) på kvällen.
Söndag: Vaknade, städade, packade och sen bilen upp på stockholm :) Stannade i Gränna på vägen och käkade lunch. Nu har vi kommit hem och är skiiittrött men ska äta lite varma mackor och sen duscha - SEN sova!

JAG ÄR SÅÅÅÅ TRÖTT PÅ ATT ÅKA BIL NU. HAR SPENDERAT 16 TIMMAR I VÅRAN BIL DENNA HELG 0.O UUUUUSCH!

halvdag i skolan imorgon juh (a) niiiice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback