I'm back on track

"Vänner växer inte på träd"
Nu är bloggmästaren Ronja tillbaka efter att ha fått designen klar av Therese. Medans jag har haft ett blogguppehåll har en massa grejjer hänt, massor..men nu börjar jag blogga om det som händer nu, imorgon, framtiden och inte det som har hänt förut. Min dator ska in på lagning, så för tillfället så har jag mammas dator, vilket betyder att jag inte kommer sitta vid datorn så jättemycket men minst ett inlägg/dag ska det allt bli ;) Men ah, nu ska jag kolla runt lite på fejset, kolla på TV och sen sängen (: Ha det bra, imorgon ska jag vara i stallet klockan 09.00 så ah, måste gå och lägga mig tidigt, och jag kommer inte kunna uppdatera förns på kvällen om ens det..först stallet och sen fira kusin i Åkersberga 0.o Haha, aja..hejdå ♥


life isn't easy all the time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback