Kalla kriget

..hej säger jag med historiaboken i högsta hugg! Haha, bra dag i skolan idag, fick mycket klart för mig och jag fick en del gjort. Måste bara öva lite grann på geografi.."LINNEA?! Vart ligger Berlin..?" Haha, bimbo..men i alla fall, hade PH idag så jag stannade kvar till 15.15 Becca stannade också kvar för att hon behövde plugga..och Robin stannade också kvar..Efter skolan var det iväg till mammas jobb sen en sväng hem till Tessan för att lämna en sak sen till McDonken (: Moahahha..så nu sitter jag här och är mätt, nöjd och belåten. Så nu ska jag sätta mig och läsa om kalla kriget och leva livet. Ha det bra, hörs imorgon kväll (ska till stallet efter skolan) Pussochkraskumbanan!

Tessan fick verkligen till bra bilder i Lördags! ©Therese Andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback