Nere på botten, där är det toppen - havet är djupt!

WARP W WILSHIRE HAT BLACKWARP W SOTO MITTEN BLACK

Tjaba tjena bloggen! Hur mår mina trogna läsare? Jag mår bra om man bortser från att jag har ont i halsen och örat. Menmen, till dagen - började med att jag åkte till stallet kl. 09.00 på morgonen :O Var funktionär på en regional tävling (msvb:4) då vår egna ridlärare var med på båda sina hästar och vann med den ena och kom tvåa med den andra! De är så duktiga. Men sen åkte vi vidare till stinsen (för att köpa ett par skor åt Josefine) Men det slutade med att jag fick med mig hem en; mössa, vantar och halsduk (den på bilden, förutom halsduken. Hittade ingen bild på den..) Men det ser i alla fall ut sådär typ >.< Men i alla fall, det gick på ca. 329 :- på stadium! Nu slipper jag frysa imorgon! Sen bar det av till kusinerna för att fira min Saga (: Hela 8 år på Onsdag! :D Var där ett tag, pärlade (är det ett verb..?) fina armband, åt gott och hoppade studsmatta. På vägen hem somnade jag i bilen trots att klockan bara var sju..det har varit en lång dag så ingen kan klandra mig! Mohaha, men i alla fall, nu sitter jag och kollar på TV och ja..inget speciellt, imorgon är det skola så jag går och lägger mig snart. Go'natt, ses imorgon (: ♥

två bilder; copyright by Therese !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback