IDOL 2010 - sebastian bara mååste vinna.

Hej :) Nu sitter jag och kollar på TV, idol. Efter att ha kommit hem från en dag med mycket hej och hå. Först skolan - segt, sen äntligen till stallet och rida på Decibel. Det gick inge bra. Jag gör inga framstetg i min ridning. Jag har helt enkelt tappat min ridförmåga. Sur/ledsen jag blir.. men nu är det äntligen helg och ja, vi får se hur det blir med den.


jag älskar dig. Rider eller inte - jag kommer alltid att sköta dig.

btw. Fick mitt körkortstillstånd idag! WOOOOHO!

Kommentarer
EEEEEEEEEEEMMY säger:

du ska la nt sluta ba för du stanmnat upp lite :o?



jag menar alla stannar upp jag hade ett uppbehhåll på 3 månader då jag nt kom NGNstans men jag gav inte upp !

det kommer det kommer !

2010-09-10 | 21:36:19
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/
Klara säger:

Skärpning!!! Det känns för jävligt, jag vet. Men du är DUKTIG och kommer att bli ännu bättre!!!!!<3

2010-09-12 | 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback