Tårarna rann när jag läste.

"älskade vännen ,
i alla väder är jag ett stöd för dig , jag dissar hela världen för att bara få va med dig.
det finns ingen som är som du , & verkligen ingen som lyckas bryta ben varje jävla
år AHAH , iår *ta i trä* har du inte bruit ngt ;o ? minns när jag kom upp vi skulle till grönan
så hade du fan gips på hela äramen , men de hindrar nt ronjalilla&emmyplutt :'D
visst är de långt till dig , men barndomsvän som bästis som syster, du är såååååå
sjukt bra, & jag älskar dig , glöm inte hur bra & stark du är älskling !"


Älskade, världens bästa emmy. Du är sjukt jävla underbar. Inget kan stoppa oss. Det är vi mot världen. Jag älskar dig underbaraste syster och barndomskompis. Du rycker alltid upp mig. Förlåt, men jag hittar inte ord som är starka nog för dig. Du är underbar. Punkt slut.



Och ni som är arga på mig och ska slå mig:
Snälla gör inte det (det gör ont!), och var inte arg på mig. Jag försöker rycka upp mig för er skull. OKEJ?

Kommentarer
EEEEEEEEEEEMMY säger:

jag älskar dig & alla ord fårn min mun är starka nog för att nås jorden run t,



jag svär.

2010-09-04 | 14:20:29
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback