14e Augusti 2011

hejhej, trots det att jag vaknade 13.00 idag så är jag trött och har redan hoppat i pyjamasen och suttit mig i sängen. Haha, snart börjar skolan..det är bara det enda jag tänker på, annars är allt bra. Men ah, jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva..

jo, juste. Nu som läser min blogg; följ mig istället på instagram (ni som har det) där heter jag i alla fall ronnythaponny, där uppdaterar jag typ 10 ggr mer än vad jag gör här på bloggen!

imorgon ska jag till jakan och handla lite saker till min filofax (kärlek..) och ta en (budget?)fika på coop tyker jag :'D Men ah, ni får ha en bra kväll och dag imorgon.

Jag tror att jag tar ett litet uppehåll med min blogg. Tycker det är megatråkigt så länge jag inte har något att skriva eller visa upp. Så ah, tror att jag bara skriver när jag har något att meddela er om! Dock är det ju det där med att jag tappar läsare så fort jag inte bloggar, så är det ju..men det är ju lite synd. Eller ska jag fortästta att blogga? Jag vet inte, asså tror att den kommer komma lite åt sidan också nu när skolan börjar men det ska vi lösa på något sätt men skolan är alltid prio ett nu. I alla fall i början. Typ det man ska satsa på - att få en bra start. Jag ångrar att jag inte gjorde så mkt första terminen i KSS. Men ah, nu känns det typ som att jag bara babblar på men mina händer och min hjärna har fastnat i någon "skrivar-postion" bara skriver som en freakkin' tuuuuurbo, hahahha..i like it. Neh nu får det räcka.

PussN

ni får inte ens en bild för att ni läste allt skit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback