8e Augusti 2011

fan vad tiden går snabbt nu..snart börjar skolan. Usschhhh, aja nu ska ni få en bildbomb. Pussochhej.


vi tog en suddig bild i bilen på g till nynäshamn för att sedan ta destination gotland till gotland. Hade på mig mig svart långt linne, strumpbyxor och oversize vit shorta.


vi åkte till krusmyntagården och åt lunch. Mys!


syster på krusmynta


vi åkte till tofta.


jag red på söta hesten Ebba varje dag.


<3


käkade på MAX, standard på Gotland x]


fikade på standard cafét, godare kaffe än tastys..


var inne i Visby såklart.




åkte och badade kvällsdopp med kajsa, jack och anders två kvällar. Asmysigt kalkbrott. Verkligen skittrevligt!


var en dag på kneippbyn med linnea, kajsa, jack, josefine & anders :) Blev tomat.


åkte hem


kom hem och blev brun


lekte med världens sötaste unge!


kände mig barnslig så tog fram nalle puh täcke + kudde. ^^

det var allt för nu :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback