funfact (not)

♥ Jag har under sommaren blivit väldigt känslig för temperaturförändringar. Fryser jämt och ständigt eller är kokhet. Undra om det är något fel på mäh?
♥ Öhhm, Det finns två sidor av Ronja. Den ena "vanliga" haha..är ganska tråkig, normal, lättirriterad, ordningsam osv..den andra är slarvig, totalt borta i huvudet och flummar runt hela tiden. Hahaha, kan gå runt och snacka med randommänniskor. Hahhaa, den Ronja är jag ibland när jag t.ex. har druckigt cola eller något annat procentaktigt t.ex. ahhaha..eller är med flummiga vänner. skoojjjsigt. Oftast den sidan som människor börjar undra vilket freak jag är ;P
♥ jag dricker alltid ett glas vatten innan jag går och lägger mig för jag blir törstig av tandkrämssmaken..
♥ jag har rygg/höft/ben/nack problem och vågar inte gå till napprapaten igen, han gjorde illa mig men på goda avsikter..visst känns det mkt bättre men fyfan vad ont det gör asså.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback