härlig dag

Tjaba tjena hallå! Nu vet jag inte vilka som läser min blogg så vi ska inte snacka så mycket om vad vi (jag..) gjorde igår. HAHHAHAA, kul var det i alla fall. Massa trevligt också! Med kortspel, megagod mat och mycket, mycket, mycket osv.. garv! HAHAHA, så jävla kul..

men idag vaknade vi, käkade brunch (pannkisar..) och kollade på film (Moulin Rouge) Och sen drog vi till jakan. Fick med mig en stor fet halsduk, svart kofta och 3 st nagellack. Ska ta kort på allt + jackan som jag köpte igår! Och min nya väska jag köpte typ för en vecka sen..vill ni se? ahkej då!

men innan jag bloggar om vad jag köpt så ska jag ta kort på't och duscha..och måla naglarna!

lovetojaall.

gud så bra humör jag är på! Måste vara vädret! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback