it's a sky full of lighters

ohherregud. Idag var det skola, helt ok skoldag. Några lektioner, slutade tidigare och ah, gick bra. Åkte hem en sväng sen till stan, gick runt där med Becca, var skitflummig på G dit..sen käkade vi middag på grillen i kallhäll. Sen gick vi en sväng förbi och hälsade på kyrkan. Mys, blev flummig som fan! Men sen blev jag skittrött. Så jag bestämde mig för att åka hem, stannade mellan bro och kungsängen då det var en olycka i bro så vi backade till kungsängen där pappsen fick hämta upp mig.. Och jag har haft ont i halsen hela dagen och i stan så började jag känna mig hängig. Sen dess har jag bara blivit mer och mer hängig..nu mår jag inte alls bra. Ska göra mig iordning med pyjamas, täcke och lägga mig och kolla på TV. Sen ner i min underbaraaaa säng <3. Imorgon stannar jag hemma men måste till skolan för att hämta historian..kom jag på nu. FML. Får se om jag får tråkigt och gör det..eller om jag stannar hemma.

aja, hejdå..*snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback