jag är nöjd

jag har allt jag vill ha, jag har för mycket. Mer onödigt än nödvändigt. Jag bor i ett jättefint hus, har min dröm iPhone, har en underbar hund, en underbar familj + släkt, underbara vänner, äntligen nöjd med mitt hår, har fått resa och upptäcka, mina föräldrar skämmer bort mig med resor (ska åka till tennefiffa i vinter också..haha), har ett lagom fint rum, har pengar så att det blir över, det bara flyter på. Och det är sällan man tänker att man har det så bra som man har, men det är viktigt att uppskatta det man har.

och idag fick jag denna ultimata pennan av mamma, som jag ska ha igenom hela gymnasiet. Älskar den! Ett stort jävla plus är att den är lila ^^







Hahahahhahaha, ser ut som att Linnea gör reklam för mjölk...x)))

aha, kanske ska berätta vad jag har hållt hus också? Ja, öhm...igår kom Tessan och Limpan hem till mig och vi hade en otroligt mysig inomhuspicknik och och spelade kort och garvade ihjäl mig. HAHAHHAH. fyfan vad vi garvade..hshahahah, men ah. Idag åkte de hem och idag har jag inte gjort nått speciellt ^^ hehehe, men ah..ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback