tillbaka från gotland

peace.

Sur & arg.

Aja, i gotland shoppade jag galet och hade det skoj när jag inte var i huset. Träffade kajsa, jack & linnea som förgyllade hela veckan. Hade det megakul på kneippbyn och blev tomat och sen en brun köttbulle ;P

höhö, kom hem igår och idag har jag bara jobbat.. nu väntar jag på att en serie ska laddas ner. Medans jag gör det ska jag duscha.

imorgon funtar jag på att åka till sollentuna centrum, men vill inte dit själv och ett CP till min syster är ja..CP. Edit: ska tvinga med mamma dit..

annars stannar jag väll hemma och gör ingenting.

peace out.

bilder från gotland kommer typ imogon eller övermorgon.


megasötalillaEBBAsom jag red på varje dag ute i en mysig liten (stor) skog. Så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback