waka, waka dooodle!

Hejsan hoppsan. Igår sov jag hos tessan så därför ingen uppdatering. Men vi (Jag, Tessan och Linnea) hade det askul hemma hos fesen (hihiih..) men innan det så var vi med Mika också, i sumpan och fikade. Och jag spände tandställningen (hatar't, det gör inte ont men det går bara inte att äta för att det är så jävla ömt..CP) sen åkte vi till solna..men ah, sen åkte vi och badade, hiihih..det var kul, sen åt vi middag, badade igen, chillade hemma hos fesen, stack till donken på kvällen, stack till tessan, halvkollade på en film och somnade. Vaknade idag kl 10, åt frulle, klädde på oss, osv..stack till stan och sen nacka forum, handlade lite skolgrejer och ah. Igår handkade jag bara puder och en dyr jävla borste..haha, men sen åkte jag hem och somnade..vaknade och drack en smoothie till middag. Fast jag vill bara ha en stor fet hamburgare eller något..så jävla hungrig :( Och kommer inte kunna äta normalt på ungefär en vecka. Kill me now. Ännu mer kill me now när skolan börjar på onsdag..FML.


grön (?) latte.


AHAHHAHAHAHHAHA


söta


Linnea ger mig mördarblicken..


fesen


utsiiiiikten, så vacker. HHAHAHA


det var kallt som faaan när vi badade andra gången..


limpan och fesen :)


donken..shame on me

aja, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback