woot woot

imorgon i'm gonna meet some frieeeends!

50 sit-ups och en dusch senare är jag sugen på ett stor glas med vatten. Japp, det ska jag se till att dricka snart. Men ah, asså..mhm, har ingenting mer att uppdatera om. Om blogg.se hade en app så hade jag kunnat mobilblogga imorgon men det är sär så vi får höras imorgon kväll! Ska dra till sumpan + tandis imorgon. Så ah :) byeee


höhöhöhööhöhö, ska ta mer bilder imorgon ^^ so loooong

eller vänta, kan visa vad jag köpte idag om den finns på lindex.se, en sak som jag tycker att alla borde ha.

http://abls.blogg.se/images/2009/vska-2_41034343.jpghttp://abls.blogg.se/images/2009/vska-2_41034343.jpg

keep it green - bring your own bag. 29:- på lindex.

en tygkasse helt enkelt. Så jävla slöseri på alla plastpåsar när man har typ 1000 st hemma och kan ta med en sådan här liksom? Betydligt mkt snyggare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback