bajsapa

asså jävla äckel fitt jobb. Hade planerat hela veckan och så får jag sääääämsta jobbtiderna. Ska fan sluta jobba men kan inte för att jag måste ha pengarna. Bara att acceptera skiten.. det förstörde i alla fall hela min dag och mitt humör för idag. Så i morgon ska jag inte till IKEA, jag ska jobba från klockan 12-16, inte sålänge men får ta igen de timmar som jag inte jobbar i morgon på onsdag då jag ska jobba från 12-19.30 sämsta tiderna, eller hur? Så därfööööör måste jag gå upp tidigt imorgon för att kunna ta ett tåg så att jag kommer till solna centrum så att jag hinner att gå och köpa ett par klackskor till min nyårsklänning. Om de nu finns. De fanns inte i jakan. Bara att hoppas för sådana vanliga klackar finns typ INGENSTANS.
rent stort fuck off till den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback