hejsaaaaaan

CHILLDAG på hög nivå, andra dagen i rad nu så kände att jag behöver göra något i morgon..därför ska jag, Linnea och syrran åka till jakan och shoppa lite :D hihih, men beställde i alla fall denna nyårsklänning nyss från Elise Ryan. Inte mitt försthandsval men den var fin tycker jag.
Nu ska jag kolla på bedtime storys sen ska jag städa mitt rum och så :) mysigt.
Även om jag har legat och vilat nu i två dagar har jag ändå inte blivit något bättre. Fetaste locket i örat som jag alltid får när jag är förkyld. Har haft det hela dagen, surt. Och så hostar jag tokigt. Och bihålorna är fulla. Mums, om det här såhär när jag ska flyga så kommer det att bli ett rent helvete..aja, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback