hosta, snuva och huvudvärk.

mysigt man kan ha det sådär på en onsdagskväll! känner mig säker inför historian imorgon! Och ah, men asså ni vet när man vaknar och tror att det är en annan dag? Ja..så hände det för mig, fick nästan panik men lite weird var jag..
haha, jag vaknar i panik när dörren slängs igen så bah "shit, jag är sen till skolan" och så bah, "bra jag har på mig kläder" (för jag hade inte bytt om till pyjamas då) så bah, "middagen är klar!!" jag bah..jaha, haha..lite läskigt att man kan vakna och vara helt 100 på att det är en ny dag liksom! och att jag tänkte åka till skolan med de kläderna jag hade på mig dagen innan..nästy.
men nu är jag superpigg för att jag sov i tre timmar när jag km hem..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback