IKEA

hejsan, idag var en superduperbra dag! Åkte till Jakan ock fikade med tjejerna (Linnea, Tessan, Becca & Natta) det var supermys och sen åkte vi vidare till IKEA, där stack Beccis men det var askul och superduper lyckad dag. Nu kan jag jobba i morgon utan att vara tjruig för denna dag gjorde liksom den här veckan! Jag handlade lite saker, påslakan, 5 örngott (många kuddar), ljushållare, ljus som luktar vanilj! MUMS, galjor, ramar, en liten hylla, en matta och ja..har säkert glömt något men jaja ^^ har tagit lite bilder :) joo juste, lite dekoration till ljushållarna har jag köpt också! Aja, nu kommer bilderna.
mysigt
resultatet av ljushållarna, dekorationerna & ljusen
2 A4 ramar, 6 vykortsstrolek ramar, och en hylla där bokstäverna "LOVE" ska stå som jag ska köpa i morgon! Ramarna och hyllan ska upp på väggen inom en snar framtid, måste framkalla bilder på vännerna, hunden och ah :) ! Visar resultatet då :)
tantigt påslakan, men gulligt.
färgade håret igår.
dock är färgen så ljus som på huvudet i hela håret, blixten nådde inte till topparna som man kanske ser..HAHA
köpte en matta också och kommer hem och ser detta, den andra mattan är JÄVLIGT smutsig. HAHAH, det är samma matta och samma färg liksom..originalrägen i alla fall ;) haha, men neh ska ta och sy upp min klänning nu. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback