stressad

i morgon ska jag jobba till halv åtta och tjejerna ska sova över och jag åker på fredag. Måste packa och köpa de sista grejerna..just nu känner jag mig tokstressig men blir nog bättre när jag har jobbat klart i morgon och handlat det sista som jag också ska göra i morgon och så kan jag packa på torsdagkväll för att jag åker på fredag morgon..och så har inte min nyårsklänning kommit än så får lite flipp på det också............!
och så måste jag fixa mina naglar.....det får jag också göra på Torsdag. Bra att jag skriver det här på bloggen så jag kommer ihåg det. Är dålig på att skriva ner saker på papper. Men det kan jag också göra i för sig. Så stressad att jag får hjärtklappningar, inte bra. *AAAAANDAS*
detta är min lista för grejer till rummet, har bara lite saker kvar - ASSKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback