sussa

Nu ska jag gå och lägga mig! Har chattar och kollat på film nu den senaste timmen. Ett bra sätt att chilla ner lite på. Att gå och lägga sig helt stressad går inte. Man bara ligger och tänker på alla måsten. Jag fick panik och la mig på golvet och kollade upp i taket i några minuter. Haha, välbehövligt. Nu har jag allting under kontroll tror jag. Livet flyter på nu. Men en anledning till att jag nbara vill rulla ihop till en boll och dö lite är jobbet i morgon. 7 OCH EN HALV JÄVLA TIMME. Orkante. Tur att man blir hämtad sen. Annars brukar man få ta pendeln och buss hem.
its my party
ni vet den där klänningen jag skulle sy upp? JAG FICK FLIPP OCH SLÄNGDE DEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback