vart är jag på väg?

"i've lost myself for you"
patetiskt. Allt står stilla. Patetiskt är vad det här är.
irriterad. På folk som inte kan förlåta.
förlåta, glömma och gå vidare.
orkar inte lägga ner onödig energi på någon som inte bryr sig om den.
För livet är för kort för det.
stay strong.
livet är för kort för att vara någon annan än dig själv.
Jag ska leva mitt liv så mycket jag kan, för jag älskar det.
Känner mig ostoppbar och oslagbar. Jag kan göra allt.
Jag är Ronja Andersson.
Alla har vi våra ups and downs men shit the same.
livet är fortfarande livet och du bestämmer hur du ska leva det.
det är ditt liv, dina val och ditt flow. Man lever bara en gång och det är inte mer än några år man gör det heller.
Så för fan folket, ryck upp er och lev livet.
Så patetiskt. Orkar inte vara patetisk längre, ska leva livet som aldrig förut.
Bli förälskad Älska.
ha kul, sena nätter.
äventyr.
bli sårad för att kunna bli världens lyckligaste igen.
vara stark, inte patetisk. Men man måste vara lite svag för att vara stark.
bli glad igen och känna mig oslagbar.
och glöm inte - du behöver inte lägga i dig andras liv för att ditt är tråkigt.
Jag har blivit sårad, jag har sårat, jag har varit elak, dum, gjort saker jag inte borde men wahtsoever, EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON. För att där jag står idag, där är jag jävligt lycklig. För jag lägger inte längre ner energi på folk som inte vill ha något med mig att göra, så varför ska jag vilja ha något med de att göra? Precis, i don't need to.
haha, GODNATT. Imorgon ska jag rocka skiten ur världen. För jag älskart.

Kommentarer
Linnea säger:

True shit det där. <3

2011-12-05 | 12:22:18
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback