Count on me - Bruno Mars. BÄSTA!

"You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do"

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye
.

Love you girls! :'D





8 saker ni kanske inte visste om mig (förutom dem där ovanstående tjejerna..dem vet allt om mig :S)

1. Jag kan stå och smörja in mig med återfuktningskräm i en evighet..
2.  Jag blir riiiiiiiiktigt flummig av socker..
3. Jag kan inte duscha snabbare än 20 minuter.
4. Jag har gansla lätt för att hänga mig upp på saker. Som sitter kvar i hjärnan lääänge..men när jag väl har släppt det - så har jag släppt det för gott!
5. Jag är så kräsen med mat att det inte finns på kartan..:$
6. Jag är random, hahahahahahha..man vet aldrig vad lilla jag hittar på :) Näh men, mitt humör har mååånga sidor. Hahaha,
7. Jag är alergisk mot jordnötter.
8. ähhhhhhhhhhm.........Jag har en guldfisk.
9. Jag ljög om åttan för att jag inte kom på något att skriva..:$ Men jag har en hund och två små söta ninisar :')

Kommentarer
Klara säger:

Jag tänkte väl! Har Ronja skaffat guldfisk:P

2011-02-19 | 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback