.........

ööööööhm. Jag är t-r-ö-t-t.

Jag har frysit hela dagen. En gång så att jag höll på att börja gråta. Men fick iaf låna Linneas kofta. Tack..men frös ändå. Hade på mig två koftor dåra..k bry. Men iaf, nu har jag kommit hem och tänker INTE gå ut mer idag......nu sitter jag med halsduk och mjukiskleeeeder på mig.

Och jag är så jävla tjurig, arg, frusterad och bekymrad. Allt i en kombination med att jag är trött och hungrig och jag är så jäääääävla less på maten vi äter här hemma när mamma och pappa går på ngn jävla GI-metod. Så idag ska jag fan ta mig friheten till att laga spagetti och köttfärssås!!!!! .slut


..jag kanske behöver prata med ngn? Eller..? Jag vet inte mitt egna bästa.., men jag har iaf släppt dig för ett tag iaf. Om inte du tänker bry dig, varför ska jag göra det då?



Emmmöööh, min lilla knas. Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback