fredag, underbara fredag!

Men tja! Fyfan vad härlig dag! Inga problem med att ta sig till skolan..och sen sluta 10.15. Går till tågen och ser att dem är bajsiga då beslutar jag, Therese och Linnea att ta en fika på ett café i spånga. Och guuuuh så härligt det var, behövde verkligen det! Och vi snackade om tha future och vi är såå taggade jao! Verkligen AS nice. Hade lite tur med tåget på hemvägen, det var försenat men kom sen i tid :) Drog hem till Linnea och blev ännu mer taggade, men denna gång på att shoppa! Fy fan vad bra vi är att peppa varandra! Höhööh, men det var as nice! Sen drog jag vidare hem till Tesiiiii när Linnea skulle gå, vi satt vid datorn och hade kuul, gick sen ut och fotade. :) LOVEYOUGIRLS.

Sen såååå...åkte jag till stallet och red på EDEN :) Gick också AS bra, hela dagen har varit as nice. Nu har jag träningsvärk i magen (redan!?) undra hur det kommer kännas imorgon..men iaf, har ätit middag och ska nu kolla på let's dance :) Imorgon blir det förmodligen kista med Linnea & Therse och kanske några andra? Kommentera isf, har mobilen hemma hos Linnea :P


igår var btw en k-a-t-a-s-t-r-o-f dag för mig..det var hemskt. Skolan och allt, usch. Bilden är klockren.


men idag jag vara glad :''D Thanks to my girls who made my daaay :D

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

SV. vadååååååå litar du inte på mig eller?! :o

2011-02-11 | 21:45:41
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
T h e r e s e | Foto & design säger:

jaaaa, jag sa att du var sjukt söt, du sa att du inte var; litar du inte på mig? :))) <3

2011-02-11 | 22:43:34
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Linnea säger:

Våra framtidsplaner äääger sönder :D HIHIHI!

2011-02-11 | 23:22:57
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback