gå och ta er.

ska sluta med allt (ridningen och gitarren) Ta tag i mitt liv och rycka upp det. Just nu .. är allting en röra. Ingenting är som det ska och jag har ångest varenda morgon/dag. Och det går inte en vecka utan att jag gråter.

Idag, när jag kom hem. Började jag gråta. Fick ett litet nervsammanbrott och jag ville/behövde prata med dig marie idag men jag..hann inte :'( Men fan vad jag behöver det <3
..hade så ont i kroppen och sååå trött att jag gick hem från "slugen". Ja..så kanske det är - jag gråter för att jag är trött och vill sova!? Varför sitter jag här för?

.. men fan. Måste tvätta ansiktet, byta om, borsta tänderna och göra fucking allt innan man kan gå och lägga sig. Men då kommer man ju vara pigg sen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag HATAR, HATAR, HATAR, HATAR det här! Jag orkar ingenting längre. Vill ingenting.

Men aj, det svider när jag gråter? Sär.. men iaf, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. FAN NEEEJ, JAG ORKAR INTE!? Slänger av mig kläderna och tar en sväng med tandborsten och går och lägger mig sen..ansiktet får vänta till imorgon.

MEN SÄR?!?!?!?!??!?! MÅSTE UPP FUCKING 05.00 FÖR ATT PACKA OCH SKIT! Ja, jag ska sova borta imorgon..hos vem eller vart vet jag inte. Stress, stress, stress. Jag pallar fan inte.

Kommentarer
Linnea säger:

Du och jag ska ha ett litet snack imorrn, så de så! <3

2011-02-16 | 21:38:16
Bloggadress: http://linue.devote.se
T h e r e s e | Foto & design säger:

du kanske kan sova hos mig!

2011-02-16 | 22:04:16
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
JOSEFINE ANERLAND säger:

ronjaa, dina inlägg åker sjuukt mycket åt höger (--->) på min data.. är det bara min data som har fuckat ut? för jag kan inte se alla biler eller läsa hela inläggen.. dem skärs av..

2011-02-19 | 10:25:09
Bloggadress: http://josefineah.blogg.se/
JOSEFINE ANERLAND säger:

fast de är bara på framsidan.. när jag klickar för att kommentera ett inlägg blir allt normalt.. ;o

2011-02-19 | 10:25:40
Bloggadress: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback