"Hur fick du den blåtiran ?" "Såg du det trädet i parken ?" "Ja ?" "Det gjorde inte jag...."

HHAHAHA, vet ni...? Asså jag är fett glad! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
AAAAAAAAAAAAAAASSSSSÅÅÅ, nu ska jag hoppa in i duschen och bestämma vad jag ska ha ¨på mig imorgon..vill ha ngt mysigt och "fritt" if u see what i meen..men grejen är att man kan inte gå med mjukisbyxor till skolan..det ser ju bara förjävligt ut och jag är trött på leggins..men det är ändå skön att ha det..och jag hatar att ha på mig jeans.. -.- hmmm, svårt val här. Vi får se vad det blir..! Jag vill ha en tjocktröja som ligger i tvättmaskinen...awesome -.- hatar det! Usch, fy & bläää. Men iaf, hejdå! Och ha en bra kväll/dag imorgon. Hinner inte (aldrig) uppdatera på morgonen om jag inte vaknar typ..05.00? & går upp då också..inte bara ligger kvar i sängen och latar som jag brukar göra :$ h3h3h3h3, men iaf. Hejdå! :)

Men cp. bloggese vill fan inte ladda upp ngn jävla cp bild. Så ni får klara er utan det, snap!

Kommentarer
EMMY säger:

ITS SO FLUFFY IM GONNA DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2011-02-02 | 09:00:04
Anonym säger:

http://www.youtube.com/watch?v=3Fu6g6yT1EM&feature=related



HAHAHA

2011-02-02 | 09:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback