lördag. Woho.

Med lagom mycket entusuismen i..not. Tråkig dag! Blev en liten sväng upp till mommo som tog..eehm..hela dagen. Norrtälje. Men iaf, dåligt med uppdateringen. Men so what? Sen i Onsdags...hmm, hänt sen dess? Mer skola, "slugen" och Fredagsmys efter skolan i fredags med tjejerna. Red inte i Torsdags och Fredags för att jag kände mig dålig och idag vaknade jag med halsont. Aja, hinner säkert krya till mig på Torsdag då jag drar. Hmmmmm, kommer bli så jävla mycket att göra denna vecka som kommer. Men jag envisades med mig själv i Fredags att jag INTE skulle plugga över helgen för att jag ska ta det lugnt och chilla ner, men nu aja. Kanske ska klippa mig imorgon om något har öppet här i Bålsta. Sen så...ehm, vet jag inte. Men måste köpa rätt mycket saker och skit till Thailand och så måste jag plugga undan i skolan! Plus göra prov och musikuppspel ngn annan dag än på Fredag då det egentlöigen ska vara men då är jag borta..såååå ehm. Lyckat. Menmen..det kommer nog gå bra, ska ta det lugnt imorgon och vila upp mig för en hektisk vecka. Men nu ska jag skriva upp lite vad som behövs att köpa och lite vad jag behöver packa och sen packa lite.

btw..jag tror inte att det inte finns någon som inte vet att jag tappade nallen i toaletten men det gjorde jag..men nu har jag iaf en fungerande nu..men det blir till att spara till en ny mobil. Men det får bli när jag kommer hem! :'D Men ah..nu ska jag fixa lite. Ha det bra, hej!


5 dagar kvar :'D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback