Men iaf.

"Ett hjärta är inte gjort för att gå sönder. Det är gjort för att ge kärlek, ta emot kärlek. Bli starkt. Mitt hjärta är tomt nu. Det känns tomt. Stillhet, ensamhet. Det känns rent ut sagt förjävligt. Jag är inte stark, jag har slutat ljuga för mig själv och äntligen insett att jag är svag. Mitt lilla hjärta klarar inte av så mycket, och defentivt inte att såra någon. Igen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tomt. Så jävla tomt..kan inte ens förklara med ord hur förjävligt det känns. Det känns som om jag har svikit mig själv, inte lyssnat på mig själv, på mitt hjärta. Så besviken på mig själv. Men jag förstår dig. Hata mig, prata inte med mig. Hata mig, det förtjänar jag. Men du däremot..förtjänar så jävla mycket bättre. Förlåt. Ett så ynkligt förlåt, men det finns inte mer att säga."

Ett inlägg som jag gjorde för några veckor sen. Känner samma sak nu <3


- Att lyssna på hjärtat och lita mer på mig själv.
- Bry mig mindre om vad andra tycker.

bröt nyårslöftet typ........mindre än en månad efter -.-'

niiice, liksom not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback