my world is falling apart..

seriöst, det känns som om allting är påväg att falla ihop..

- jag har ingen koll på gymnasievalet eller gymnasium.
- bandet mellan mig och 4 personer har förändrats..med 4 pers. Hur fan hände det?
- jag funderar på att sluta rida. Helt.
- Jag vet seriöst inte vilka jag kan lita på..
- Jag mår allmänt dåligt..
- jag har ingen koll på mopedsakerna..
- jag känner att jag INTE kommer våga haffa moppekillen vilket jag kommer ångra grovt.
- Jag saknar att ha någon nära, att ligga i någons famn.
- Allt känns konstigt och jag vet inte vem jag är. Har tappat bort mig själv.
- och jag behöver en tjej som jag inte står lika nära längre..

..två veckor i Thailand med bara familjen (minus brorsan, som jag saknar) kommer jag behöva. Att inte behöva tänka på annat än att sola, bada, äta gott och shoppa.

Vad händer? Så konstigt, alltihoppa. & jag har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon, med tårarna i ögonen säger jag att jag bara vill vara hemma, få koll på allting och sen börja på nytt. Men jag behöver en dag för det. Imorgon kommer jag bara gå runt i skolan och vara allmänt fundersam, tänka på allt. Och allt som behövs göras.

var det skridskor på idrotten denna vecka, eller nästa vecka?? Vilken dag ska jag ha idrott eftersom jag och några andra ska stå i disken på Tisdag? Tror jag det var, är inte säker. Måste fråga Leila. Vad ska jag jobba med? Vilka sidor skulle man läsa? Vad ska man lära sig till vad? Vart är pappret till gymnasieintagningen? Hur gör man för att välja gymnasium? När var sista dagen? Hur många veckor tar det innan uppsägningen till ridningen gäller? Ska jag sluta rida? Vilka kan jag lita på? Vad vill jag lyssna på för musik? Vad behöver jag köpa till Thailand? Ska jag köpa dem där tydligen - fula skorna? Vad ska jag ha på mig imorgon? När måste jag gå upp för att hinna med allt jag måste göra på morgoenen? Vad ska jag äta till frukost? Vad ska jag göra med mitt hår? Måste sätta mobilen på laddning.

OCH VARFÖR ÄR JAG INTE TRÖTT? Jag får snart ett nervsammanbrott.





och inte blir det bättre utav att jag inte kan släppa dig förren du ger mig ett svar. Att gå runt och tänka på dethär tar så jäävla mycket energi. "Någon som har fått dig att gråta är inte värd dig" Tack, då vet jag. Jag som har gråtit floooooder över dig. Det där citatet har hjälpt mig att trycka tillbaka tårarna och le och tänka att allting blir bra..in the end. Nu ska jag gå på toa, ta ett glas vatten och sen lägga mig och kolla på the oc.

Hur vet man att man kan lita på någon?

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

Genom att lära känna människan. Är hen falsk eller ärlig? Du kan lita på mig, måste jag säga.Oavsett vad som händer vet du att jag alltid kommer att tala sanning och finnas för dig, and you know it.

Btw, svar på dina frågor;

1. Skridskor imorgon.

2. Imorgon kan du jobba... svenska, börja skriva på berättelsen (y).

3. Sidorna minns jag inte :$

4. Pappret ligger i ditt rum, nånstans.

5. Man väljer UBG som första! :D

6. 24 februari är sista dagen.

7. Ingen aning hur många veckor :/

8. Nej du ska inte sluta rida.

9. Du kan lita på mig.

10. Du vill lyssna på Lars Winnerbäck (-.-), hoffmaestro, Melissa Horn, Joshua Radin, Bruno Mars, Daniel Adams-Ray, mig (du är min bitch!).

11. Till Thailand kan detvara bra med typ.. solkräm, shorts, bikinis, flipflops, nån liten väska.. typ. :)

12. Du ska köpa de SNYGGA skorna.

13. Imorgon - kläder.

14. Upp klockan fem/halv sex.

15. Frukost - 2 ostmackor + oboy/juice.

16. Håret, naturligt :)

17. Pigg för att du vaknade sent.. eller nåt. :D



FATTA HUR GRYM JAG ÄR. Jag är 118 100 for real. AWESOMEEEEEE! :D

2011-02-14 | 19:47:58
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback