nothing to say or do.

Jag tänker inte låta dig påverka mitt liv så mycket mer. Och absolut inte låta det gå över gränsen och börja göra illa mig själv. Det får inte hända, och jag är stark nog att inte låta det hända. Även fast jag mår förjävligt. När kommer jag någonsin kunna le och säga att jag mår bra och samtidigt mena det?

Det är bara att glömma och gå vidare. Men jag vet att det inte är bra att förtränga saker, men just nu så..måste jag. För min egen skull. Är så trött på att bli tårögd/deppig så fort jag tänker på vad jag har gjort. Men vafan, jag måste släppa det och gå vidare. Du bryr dig ju ändå inte vad jag gör så vafan?

Iaf i allmänheten så ska jag försöka vara mig själv..men som igår när jag duschade så är det väldigt skönt att gråta för att man känner inte om det är vatten eller tårar. Så..förlåt om jag har varit tråkig och dampig och spridit dyster-het, men det ska troligtvis ändras nu..

Glömma, gå vidare & vara glad. CAREFACE.





med hosta och ont i halsen ska jag nu lägga mig och kolla på let's dance och kolla i tax-free katalogen! 20 dagar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback