öööööhm

flumm! Alla kollade på mig idag som om jag är knäpp eller något..:( Men flummig var jag när vi var på globala gymnasiet vilket var en väldigt bra skola men dem har tyvärr inte den linjen jag vill gå. Dagen i allmänhet har varit bra :) Fast vissa stunder vill man ju bara trycka på "delete" från minnet så man slipper gå runt och tänka på det liksom. Men iaf, älskar mina vänner som är sjukt knäppa asså..KNÄPPARE än mig! Men iaf, vi åt pannkakor + pluggade lite hemma hos Linnea :D Och sen globala, och sen hem till Bålsta. Åt nyss middag, ska fixa mig för kvällen och sen plugga LITE. Eftersom jag är så jävla pigg för att jag har ätit en del socker idag asså..:$

iaf, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback