oooouuufff

jobbig promenad var det med vovven. Höhöhöhöhööh, men iaf. Vaknade....vet inte när :$ men sent vare iaf, gick därmemot gick jag och la mig lite sent också. Men iaf, idag har jag hittills bara suttit vid datorn och gått ut med hunden. Ska åka och klippa mig snart (om det är någon frissa som har öppet) annars klipper jag mig imorgon =) Men nu sitter jag och lyssnar på "count on me" ååååh, asså älskar verkligen låten och budskapet! Underbara Bruno Mars! <3 Men iaf, ni får ha en bra söndag, för det ska jag :)
Ronjis


halvdann "före" bild på mitt hår..asså seriöst, pallar aldrig ta kort med systemisen..så feta bilder att det tar åååår att ladda upp så man tröttnar och avbryter så blir det en webb-bild iaf.

btw, mår lite bättre idag :') Ingen feber, bara ont i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback