segt är ordet..

Men tja snyggingar! Denna dag har varit otroligt seg..morgondagen blir väll antagligen segare med prov och grejjer..men iaf. Koncentration i skolan iaf men sen PH..och sen slapp på mammas jobb och sen vidare till enköping på moppekurs från 17.30-20.15 .. seeeeeegt men guuuuuud..hade värsta ögongodiset! HOT! Då vart det en aning roligare :D Kanske ska lägga in en stöt? ;) Hahah, näh men nu ska jag göra mig redo för sängen. Är otroligt trött! ;O Men vi hörs imorgon vid samma tid, moppekurs imorgon också! Goodbyeee.

mjeeeeee, jag som trodde att min hosta hade försvunnit..öhö, neeeeej! :'(







I tried, you didn't, i'm done!

ÅÅÅÅH, känslan utav att ha släppt en person! Så..befriande. Äntligen kan jag vara lycklig på RIKTIGT :D
AWESOME!

"För jag tror att du och jag tillsammans,
skulle vara som en dröm om vi ger det en chans."

Att tro är att icke veta! & jag visste inte. Och det blev inte så. Dot.

Det är svårt att sluta gråta
Det är lätt att tappa tron
Det är svårt att acceptera,
att man älskar fel person
Ett steg i taget,
ur den ensamma ensamhet
En dag närmare,
den sanna verklighet

Ta tag i situationen
Stick ut och passa på
Tänk på solen,
när dagen den känns grå



:D

NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback