sorg, smärta & ensamhet.

tomt.

ännu mer tomt.

tommare.

borta..

...tårar, så meningslösa rinner ner på kinden. Meningslösa.

Att förlora någon så meningsfull, det gör ont.
Att bli så missförstådd, ger bara missuppfattingar.
Att inte kunna kolla på personen utan att tänka på allt man gjort. Det gör ont.
Att veta att inget kommer bli som förut. Det gör ont.



Med halsont och frossa har jag ingen lust att gå till skolan imorgon. Men jag måste. Förlåt, men jag känner mig inte..mänslig just nu. Helt lost, i min egen värld sen ljudet försvann och jag såg prickar, ramlade till och sen blev allt konsigt..tror jag var påväg att svimma..det hade ju inte varit så bra eftersom jag badade.

Nu måste jag..ta ett glas vatten och sova. I hopp att vakna utan att ha ont i halsen.

Jag behöver dig nu bästa, bästa du <3 Ibland bara hatar jag att bo i Bålsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback