"Vi som hatar när man vaknar upp ur en underbar dröm och kan inte somna om"

...<3

Hejsan svejsan. Bra dag :) Men det var bara en aning kaotiskt att ta sig till skolan..tog typ bara två timmar 0_o höhööhööh, allt på rund av SL. Hmmm, panik fick jag också (har sån här..klausofobi eller hur det nu än stavas) Men jag fick fiska på nattas mobil och det fick mig att glömma att jag var instängd på ett tåg 0.o TACK NATTA! <3 I skolan iaf, pluggade jag på så bra jag kunde och sen efter skolan blev det till att åka hem till Linnea och plugge lite kurs :) Men sen skulle jag ju rida ja..MEN jag glömde bort tiden så jag missade det :$ Höhöhö...men iaf, sen skulle vi åka och kolla på moppe men det var något fel med den så vi skulle komma tillbaka efter helgen. Men nu är det klart iaf att jag har plats på kurs mån, tis & ons nästa vecka :D snart ni blir det farligt ute på gatorna..! Moahhahhaha, men iaf. Hejdå :)


I miss my Emmöööh! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback