wiiiiiiiii

Thihihihihiih, fett kul det var hemma hos Sussie och Roffe asså! Jag förstår fortfarande inte hur Roffe kunde utklassa både mig och Tessan i dans på wii? Herregud..men nice var det! Glömde bort tiden..och andra tankar, så det var asskönt! Däremot fick jag lite för mycket tid att tänka när vi tågluffade. Det var ju inte så särkilt kul..

Men nu är jag hemma, halv två..är astrött. Men ni..idag när jag var ute och gick med Lattja så upptäckte jag en hel del negativa saker med att ha en hund i koppel (vi bor ju på landet så jag går aldrig ut med henne i koppel, men nu var vi ju i Viksjö)

- Om man springer upp på en snöhög och hunden får upp ett spår på något blir man nerdragen och får ont i rumpan.
- Om man går på det man tror är asfalt när det ligger snö på det fast det är is under och hunden drar så ramlar man och får ännu mer ont i rumpan.
- Om man inte har några vantar på sig och måste hålla i kopplet på vintern så får man ont i händerna.

..Men min hund är REN lycka! Haha, när vi dansade på wii så ville hon dansa med mig..eller ah..busa..hon hoppade upp på mig x) KNASHUND!!

Morgondagens planer:
- Vakna..x)
- skriva rent svenskan.
- göra sit-ups och sen ut och jogga med vovven.
- Ta ett långt skönt bad
- avsluta med solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback