01/01-11

Hejsan :D Grym start på året blev det iaf! Amaziiiing, 2010 kan gå och skita sig, nu satsar vi på 2011! :D Igår var skitkul med tjejerna, började med lite chill och sen middag, sen film..och lite innan 00.00 så gick vi ut och väntade på 00.00 då jag skrek "GOTT NYTT ÅR!" och pussade min mobil som stod på 00.00, thihihiihih. Flummade galet i snön och kollade på film hela natten lång tills klockan blev halv sju på morgonen..då fick vi lite vett i oss och sa god natt. Fast det tog ändå ett tag för mig att somna :S Haha, kunde ha varit uppe ett tag till (; Men sen vaknade vi klockan ett idag. Åt pannkisar, kollade på film och tjockade oss lite. Drog mig hemåt runt halv sju, tog tåget hem. Väl hemma åt jag middag och nu sitter jag och kollar på TV, snart börjar "fångarna på fortet" med bloggarna, nice. Det ska jag kolla på..sen ska jag dra mig in mot mitt rum och lyssna på musik och göra en övning som lösgör ryggen lite. Har sjukt ont. Det var icke bra att bära på en IKEA-kasse med massa saker i..aja, bra 1 januari har det varit iaf! :D


- Att lyssna på hjärtat och lita mer på mig själv.
- Bry mig mindre om vad andra tycker.
- ha kvar minst en "gummisnodd" (ni vet dem där som formar sig som djur, skitroliga!) på armen (: Bara lite random för att jag hade på mig dem 31 december 2010 till 1 Januari 2011.


Hahahahaha, en bild som togs den 1 Januar 2011! :D aweeeesommmeeeeeee! Och detta är btw det första inlägget detta året! ;O :D Ha en bra kväll mina trogna läsare. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback