03.55

Hur kommer det sig att denna hosta bara är aktiv när man ska sova?

svar: Jag vet inte varför det är så, men det är ett faktum att hosta är värre på natten. Det vet vi astmatiker. De stora anfallen startar ofta på natten.

hade lite tråkigt..kan ju inte sova. Så jag sökte på rethosta och hamnade på något chatt-forum. Och nu kommer jag ju lätt kunna somna när jag vet att astmaanfallen oftast kommer på natten *hooost* Jag har ju astma, det är natt och jag hostar som en galning and i can't find my medicin. Aja, whatever.

rethosta när man kan sova är det bästa jag vet .. höhöh, tror ni det själva eller? Varje gång jag hostar (konstant) så dunkar det i mitt huvud.. mysigt. Nääh, nu ska jag gå och dricka något och leta efter min medicin...........wish me luck. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback