ånga..ångra..ångra, meddelande skickats. Döda mig nu.

heeeeej, ehm..hinner uppdatera idag..eftersom jag tar tåget 17.09 mot kallhäll ((((: och möter Mikis på tåget! <3 Ööööööööööööhm, mer då??? öööööhöhöhöhöhöhöh, asså mitt rum är jättestökigt :( ska ta och städa det, sen hoppa in i duschen och sen packa ner sovsaker. Ehm, tar med mig kameran = bilder! :D Och så tycker jag att alla söker på secondhand serenade - fall for you, på spoitfy. Lyssna & liksom njuuut! :D pussN!

kanske slänger upp facelook + outfit senare ikväll/eftermiddag. Ha en bra helg! Kram alla!


:D denna helg ska det inte tänkas på dig ;) glaaaad ska man vara :D

btw

- mamma, det gör ont här när jag hostar *sätter handen på hjärtat*
- du har träningsvärk för att du hostar så mycket "/

träningsvärk säger du? Jag tror att det är något annat..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback