bajs & kiss

förlåt för mitt damp-inlägg. Men vafan..pissdag på hög nivå. Börjar med att jag vaknar en halvtimme innan vi ska åka, är trött som fan hela dagen. Och inte nog med det, ont som fan i hela kroppen så jag knappt orkar resa mig upp från sängen. Åker till skolan.."pluggar" lite, ingen koncentration med andra ord. Ehm, sen gå på världens tråkigaste kurs kp. Sen äta äckel lunch. Och så har jag gått runt hela dagen och sagt "aj aj aj aj aj, rör mig inte" till varenda person..höhöh. Men en sak gick bra; kursen. Belv klara med grundarbetet om man säger så. Ehm, sen stannade jag kvar en timme med dem andra, efter det drog vi till hemköp + donken och chillade lite. Hade tur som träffade på mammsen så jag kunde tigga lite pengar. Höhöhöh, ehm..men blev så mätt att jag höll på att spy. Ehm, sen åkte vi till kallhälls stn. Sa hejdå, så fortsatte jag och Mika vidare till tåget, snackade om det mesta. Sa hejdå i bro. Åkte vidare till Bålsta, väntade där i en halvtimme på att ngn skulle hämta upp mig men nejnej, varför då? Så jag gick 6 kilometer, gråtandes och bara mådde allmänt piss. Och pang så ska ju såklart höften krascha mitt i allt, förstår ni att jag bröt ihop. Hade lust att bara lägga mig i snön och frysa ihjäl eller något. Men satte mig på en busstation, tog mig samman. Grät ut det sista, samlade mig . Reste mig upp och haltade vidare. Tills jag helt plötsligt möter på pappa och hans bil. Åker hem, äter middag, torkar tårarna, och sätter mig vid datorn. Svikit en person, deppat, och gråtit lite mer. Mhhhhhmhhmhmh, härligt. "#%##(#)#=(&%!/! mhm, det var allt jag hade att säga. Nu ska jag ut i vardagsrummet och umgås med familjen och kolla på TV, ta det lugnt och bara inte tänka på något annat än det som går på TV..det låter kul, hör min kära faders roliga garv. Får se om jag kommer till skolan imorgon, blev lite snuvig och hostan blev ännu värre efter en "uppfriskande" promenad -.-. Hejdå.

Ni får ingen bild för det är ändå inga som uppsakttar dem.

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

men ronja då :(

2011-01-19 | 21:30:07
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Linnea säger:

Men gumman då :o<33 :'(

2011-01-20 | 09:26:01
Bloggadress: http://linue.devote.se
Becca säger:

Älskade vännen! Stackare :( <3333

2011-01-20 | 09:29:31
Mika säger:

2011-01-20 | 09:29:47
Bloggadress: http://mikabrishagens.blogg.se/
Mika säger:

Älskling då :'(((( loveu<33

2011-01-20 | 09:30:35
Bloggadress: http://mikabrishagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback