borta med vinden.

Tjaaaaa, denna dag har ju varit lite lagom inte-göra-någonting-dag. Fyfan vad tråkigt jag har haft sen dem stack..aja, jag och Tessan låg och pratade till halv åtta i morse då vi fick lite vett i oss och sa godnatt. Innan jag gick och la mig hos Tessan så låg jag i min säng men jag vågade inte ligga där ensam efter att ha kollat på paronlablablablabal activty filmen. Inte kul! Men jag somnade till slut, vaknade sen utav att jag fick sms. Hade svårt att somna om så jag somnade aldrig om..låg och vilade lite. Så totalt 2 timmars sömn blev det för lilla mig då..känner att jag är skiiiittrött nu..Men det är bara bra så att jag är trött ikväll och kan därmed vända på dygnet! Cool jag är ^^ Men nu ska jag kolla på film. Tjaråååå.


SNAAAAAAAAAAAAAAAAAART. (Poda Island på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback