dag 10 - mitt arbete.

Jag har inget arbete, det var väll enkelt ;) Pluggar ju bara i skolan (:

Iaf, idag då? Jo..det började med att jag vaknade upp efter en dålig natt (vaknade flera ggr..) klockan halv nio..snark..sen åt jag frukost och lalalalalala. Åkte till Kallhäll och där vidare till Jakan. Ensam gick jag och shoppade lite..tror att jag tröst-shoppade lite ist för att tröst-äta. HAHA, aja. Köpte en tröja och en BH. Pallar inte ta bild. Men så intressant kan det ju inte vara ;) Ehm, sen drog jag till Limpan och flummade galet :$$$ Vi drog sen vidare till Beccis. Sen kom Mika och så kollade vi på film och hade roligt (: Kollade på Monster Inc! :D:D:D:D:D Lika bra varje gång! Sen åkte jag hem typ för en stund sen. Är alltså hemma nu och har städat lite smått. Ska ta något att äta nu och sen bara vänta på middagen..kul x) Får se imorgon vad det bär av den dagen ;) Pusspuss!

Bildbrist har jag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback