Dag 16 – Min favoritresa.

Ehm..ja du..min favoritresa var nog till Grekland när vi åkte med Kajsa Larsson och hennes familj. Det var jättekul kommer jag ihåg <3 Men minns inte sådär jättemycket. Men annars slår Thailand 2009 nog allting. Det är nog min favoritresa. Vi hann göra mycket på två veckor och blev brun som en liten pepparkaka x''D Det var senaste gången vi var i Thailand, då åkte vi med två bekanta till mamma och pappaa och denna gång ska vi åka bara våran familj minus brorsan och jag tror att det kommer bli grymt kul och massa upplevelser! :D Mamma checkar på en utflykt till ett "vattenhål" där man kan bada vid ett fint vattenfall <3 Aja, men iaf. Thailand 2009 är min favoritresa hittills, då vi åkte på en liten utflykt till fina öar, sov i bongalows (eller hur det nu än stavas) i en natt på en ö som heter Poda Island där det sprang runt vilda apor 0.o ah iaf, så åkte vi på andra snorkelutlfykter och sånt. Trevligt och kul! :D


Brunis, typ efter en vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback