dag 17 - min bästa födelsedag

Tjatja, min bästa födelsedag? Hmm..jag tycker att alla är likadana :P Men den jag tror att jag var på bäst humör och lalalalaa, när jag fick min första mobil den 6 September 2008. Det var en skoldag kommer jag ihåg men efter skolan rusade jag hem till mobilen, fick besök och massa pressenter..ähm..ah. Det vanliga. Jag tycker alla mina födelsedagar har varit bra. Har inte haft någon speciell :P



Jag är inte trött! ;O somnade runt..12.00? Vaknade .. jag vet inte. Men typ 16.00 ..? Drog till tandis, sen tvätta bilen och nu är jag hemma. Väntar på middagen och sen så ska jag leka lite i ps och sånt tråkigt..lyssnar på musik och ja..har tråkigt. mmmhmmhmhmhmmh, hejdå.

BTW. imorgon drar jag nog till jakan med tjejerna åker på utvecklingssamtal klockan 09.00 så jag kommer inte hinna blogga innan kvällen. Bara så att ni vet. Ajja, pusspuss.


ni får en bild från arkivet, orkar inte ladda upp någon ^^ buusiiiggt.

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

abooo så du dissade mitt sms klockan 9? :cccccc

2011-01-10 | 20:25:55
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Linnea säger:

Hhaha det ser ut jag går på knark och min mössa är sne, men det bjuder jag på ;D<33

2011-01-11 | 11:40:54
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback