dag 19 - den här dagen för exakt ett år sen.

...hur ska jag komma ihåg det? :P Vet bara att vi hade åkt till Falun med skolan dagen innan. Sen vad vi gjorde i Falun den här dagen för ett år sen kommer jag inte ihåg ;P



Första skoldagen idag då? Helt okej. Fick ganska mkt gjort..bra jobbat för att vara första dagen iaf. Men imorgon blir det mer plugg och mindre deppmode. Mår inte toppen nu..orkar inte ta tag i det, orkar inte bry mig? Låter det som händer hända..och så har jag sjukt ont i kroppen och äcklig slemhosta. MuMmA. Har inget mer att säga..pallar inte uppdatera mer idag, mår som sagt var inte toppen och är skittrött.
Kram




Hah! Jag kan stå på händer med raka ben..det kan inte min syster ;)

Kommentarer
eeeee is like e+m+m+y omG EMMY säger:

hej ät lite mcdonalds så dina ben blir större ! :O 3

2011-01-12 | 19:00:56
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com/
eeeee is like e+m+m+y omG EMMY säger:

:(((( du måste gå upp min lilla vän du är j sjukt mager :o

du får börja äta godis hela dagarna donkann 24/7 :o <3

2011-01-12 | 20:34:51
Bloggadress: http://pplaymeright.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback