Dag 20 – Min önskelista.

Ehm..inget just nu :P Skulle vara ett par ridstövlar som kostar några tusen som jag inte orkar spara till. Höhöh, men ah. Inget speciellt :P Hehe..




Iaf, skolan idag flöt på som vanligt. Fick en del gjort men ah. Ska försöka plugga lite mer imorgon, ökar gradvis jobbkvalitén x)) Men ah, efter skolan hänkade jag med några peeps till jakan och sen åkte jag till stallet och fick rida på världens bästa häst! <3 Gick asbra och jag är verkligen taggad på ridningen! Menmen, somnade i soffan när jag kom hem .. -.- åt middag, somnade igen..och sen bestämde jag mig för att hoppa in i duschen typ klockan nio och kom ut nu! 0.o Helt otroligt seg jag är..men aja. Och måste bara säga att jag tappade min dator 0.o den bara poff flög ut ur min hand men den klarade sig helt otroligt nog? :O Aja, är megatrött nu trots att jag har sovit så mycket ;O Ája, hörs mer imorgon kväll eftersom jag ska rida imorgon också så ah..höhöhöhöhö, kommer hem sent. Mhhhhmmhmhmhmmh, hejdå. Ohjuste! HAHAHAH, jag har feta hostan som blir typ 100 gånger värre på kvällen ah, så skulle jag skölja med flux (roligt ord, höhööh) ah..ni kan ju tänka ut vad som hände själva. HAHAHAHA! Asså man ska ju skölja den där skiten i typ en minut, tror ni min hosta kunde vänta eller..? Nääh.


42 dagar kvar :D

Kommentarer
Sassäh säger:

Följ min blogg via Bloglovin? Och håll dig gärna uppdaterad hos mig, och om du vill så kan jag lägga till dig bland mina länkar om du känner för att göra detsamma? [a] Och kommentera gärna?! ^^

2011-01-14 | 00:27:29
Bloggadress: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback